7 tipů jak efektivně zhubnout bez diet! Výsledky se zaručeně dostaví

Každá z vás určitě vyzkoušela spoustu jídelníčků, cvičení a metod jak zhubnout, ale valný, spíše žádný výsledek to nepřineslo. Přináším vám pár jednoduchých a levných rad, s kterými při důsledném dodržování zaznamenáte vytoužené výsledky.

Obrázek: 0554990584ba994a7466a11d24dec96c3ef2b76c
Zdroj: pixabay.com

Stačí se jen rozhodnout! 

Často se setkávám s ženami, co čekají, že zhubnou bez své píle a námahy lusknutím prstu, utratí nemalé peníze za speciální cvičení a tím to pro ně končí. Bohužel takový přístup je špatný a čas i peníze přišly vniveč.  

  1. Každé hubnutí začíná v hlavě

    Je velmi důležité zamyslet se, proč chcete zhubnout. Snem snad každé ženy je být štíhlejší, nebát se svléct u bazénu, nosit hezčí oblečení. V hlavě se vám ale honí myšlenky: ,,už si nebudu moc dát dortík, chipsy, čokoládu,.. ". Pokud tyto myšlenky nedokážete odbourat, NECHCETE zhubnout a ani to nezkoušejte, srazíte si tím sebevědomí. Jasnými faktory, že jste připravené jsou např., překonání pohodlnosti a neustálého vymlouvání, že to nejde, odbourání myšlenek na sladké.

  2. Začněte pomalu

    Udělejte si plán, promyslete jak chcete začít. Nesnažte se hned první den co nejvíce cvičit, ihned odbourat sladké a nezdravé jídlo. Vše má svůj čas. Pokud začínáte, zkuste začít chodit pěšky do práce, pokud to máte dál, vyndejte ze sklepa kolo a když není vhodná ani jedna varianta, vyjděte si po práci na 30. minutovou procházku. Postupně přidávejte tempo chůze nebo větší procházky, abyste se zapotily. Až budete cítit, že je to málo, zapojte další sportovní aktivity. Nejideálnější je do týdenního programu zahrnout 3x posilování a 3x aktivity jako chůze, kolo, běh. Jeden den se nechává na odpočinek.

  3. Stanovte si reálné cíle

    Pro začátek si nastavte nízký cíl, např. 5 kilo. Nejen že budete mít radost, ale další cvičení vám půjde lépe. Nastavit si hned na začátku 20 kilo je hrozně složité a těžko se s tím pracuje, budete propadat panice a nikdy nezhubnete. Nevažte se každý den, nejlepší je zvážit se jednou týdně, když to bude později vůbec nic se nestane.

  4. Nenazývejte hubnutí dietou

    Nazývat hubnutí dietou evokuje trápení a hladovění. O tom hubnutí ale není! Hubnutí je dlouhodobý proces, kdy ozdravujete své tělo a životní styl. Nechcete přeci, aby se tělo po ukončení ,,diety“ vrátilo ke starým zvykům a do stejných kolejí, kvůli kterým jste začaly hubnout. Musíte se cítit svěží, krásná a fit.

  5. Nepřeskakujte snídani

    Snídaně je důležitým startem dne. Přes noc je tělo bez energie a potřebuje dotankovat. Když se nenajíte, vytvoříte dlouhou prodlevu, kdy tělo hladoví a tím se zpomaluje proces spalování a zastavuje hubnutí.

  6. Dodržujte pitný režim

    Vždy platilo a stále platí, že hlad je převlečená žízeň. Dostatek tekutin zajišťuje, že tělo rychleji spaluje tuky. Podle jednoduchého vzorce zjistíte kolik tekutin byste za celý den měla vypít: vaši váhu v kilogramech vynásobíte číslem 30 (vyjde vám množství v mililitrech).Nejlepší je nejvíce pít v první části dne. Doháněním pitného režimu večer akorát zatěžujete ledviny. Nejlepší je pít čistou vodu a neslazené čaje. Zpočátku je to těžké, ale dá se zvyknout. Kávu pít můžete, ale kvalitní, káva z automatu bývá často přeslazená. Platí přísné pravidlo – za každý šálek kávy šálek vody, protože káva odvodňuje!

  7. Naučte se správně jíst

    Snídaně by měla tvořit 25% celkové energie, oběd 25-30%, večeře 25-30% a svačiny shodně 10-15%. Součástí každého jídla by mělo být ovoce a zelenina. Časy jídel si organizujte podle vlastního harmonogramu dne. Nemějte strach doma experimentovat a zkoušet nová jídla, pro pestrý jídelníček je to naopak dobře. Rozhodně nevynechávejte jídla, o kterých si myslíte, že do jídelníčku nepatří. Oleje, ano oleje jsou nedílnou součástí jídelníčku, protože zaručují správný chod organismu. Samozřejmě je důležité volit kvalitní olej jako je olivový. Nebojte se navštěvovat restaurace, jen si správně vybírejte kam zajít. Netučná jídla najdete například v japonské nebo řecké kuchyni.   

Tak s chutí do hubnutí. Držím vám palce!

Reklama

Podobné články

Obrázek: 8c2797234f14c8619d5b97470b4f1509ff37b47c
Obrázek: 38c8cd10ca6c9d0b778e2f4ab40a2759b2e42e0c
Obrázek: 0ab747b87a78388c381c14242dd32da7c822a42b
Obrázek: 399e445bf5d20dd5e6f0f16001378a0cb728bba5
Obrázek: bbcb24457260856057599221275e28cb426c4ce4