Gleidshop
Hlavní baner

Stačí 20 minut a máte sexy bříško do léta i vy!

Nemáte čas trávit spoustu času v posilovně, máte malé děti nebo náročnou práci? Začněte se snadným a efektivním cvičením, které vás rychle dostane do formy.
pixabay.com

 

 Kolik času denně věnujete fyzické aktivitě? Lákáte kamarádku do posilovny nebo aerobik, ale ona pokaždé najde nějakou další výmluvu, proč nejít? Nemáte každý den čas na cvičení, ale pohyb vás baví a přináší vám dobrý pocit? Zkuste si pro sebe ukrást třeba jen 20 minut a zacvičit si za sebou čtyři tzv. tabaty podle videozáznamu s Táňou.

Předešlé cviky najdete ZDE.

Dnes máte možnost zařadit do série vaší "domácí tabaty" další cvik, který posílí a vytvaruje vaše šikmé břišní svaly.

 

Pokud jste ještě videa neviděli a nesledujete seriál o hubnutí a cvičení s Táňou, jen vysvětlím princip tabaty. Jedná se o vysoce intenzivní cvičení, při kterém je doba odpočinku kratší než doba cvičení. 20 sekund velice intenzivně provádíme cvik, 10 sekund pauza, a to vše osmkrát zopakujeme.

Nechte se inspirovat cviky, které provádí Táňa na videu. Doporučuji nejprve "Angličáky" pak výpady, dřepy s výskokem, a potom dnešní šikmé zkracovačky. Tak máme jednu celou čtyřminutovou tabatu. Každý den ji zopakujte dvakrát. Navyšujte na tři, a pak až na čtyři. A už máte 20 minut tréninku. Následuje protažení na pět až deset minut a máte půl hodiny práce na sobě za sebou. Spalování pak funguje ještě dlouho po tréninku. Tento druh cvičení můžete brát jako svoji výzvu a postupně posunovat svoje hranice. Jisté je, že získáváte kondici, formujete svaly a intenzivně spalujete tuky.

A to zní slibně, že? 

Celkové hodnocení:

Vaše hodnocení:

foto-redaktor

Mgr. Jana Korejtková

výživový poradce

Jana je lektorkou zumby, spinningu, alpiningu, aerobiku, Port de bras... zkrátka všeho, co se dá v tělocvičně provozovat s davem lidí při hudbě.
K tomu všemu se už více než deset let věnuje výživovému poradenství.
K němu se dostala díky otázkám, které jí klienti kladli po skončení cvičebních lekcí. Proto začala studovat a získala certifikát od firmy Nutris. Pracuje na sobě dál a učí se s každým novým klientem.
V jejích příspěvcích najdete nejen návody a doporučení pro redukci hmotnosti, ale také recepty na chutná zdravá jídla a inspiraci k formování postavy.

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

Jistě je smysluplné pečovat o pozemské tělo a snažit se ho udržovat v čistotě a zdraví. Zároveň bychom však měli pečovat i o svou duši, neboť schopnost seberealizace, plnohodnotný život a další aspekty našeho bytí jsou závislé na duševním zdraví. V článku se zaměříme na to, co se pod tímto pojmem skrývá a na možné projevy psychických problémů.
21.3.2018
Hodnocení:
„Já na tu dietní stravu nemám peníze..." 
„Jakou dietní stravu?"
„No… tu zdravou."
„Jo tak. A ty chceš teď hubnout, jo?" 
„Jo. Ale zelenina je hrozně drahá..." 

To je konverzace ze života. Opravdu. Lidé nehubnou, protože by je to vyšlo příliš draze. Co mě děsí je fakt, že nad tím, co si dají na talíř, je donutí přemýšlet jejich váha a ne jejich zdraví. Potom se dostáváme k - Jsem tlustá. Chci zhubnout. Je to drahé. Nebudu hubnout. Ale kde je to zdraví? A kde je to zdraví za 10 let?

15.11.2019
Hodnocení:

Období, ve kterém žijeme, dostává řadu různých označení. Jedním z nich může být i doba pilulková. Přitom příroda nabízí stejnou alternativu bez zbytečných vedlejších účinků.

5.11.2018
Hodnocení:

Země ožívá, byliny rostou. Stačí je posbírat. Na problémy s průduškami a kašlem pomůže bylinka, kterou naleznete běžně v přírodě, třeba u potůčku. 

2.9.2020
Hodnocení: