Gleidshop
Eshop

Jak správně cvičit výpady? → video

Pokud cvičíte tak jen tak dál, ovšem veškeré cviky je třeba provádět správně, tak se pojďte podívat, jak na to.
pixabay.com

 

Pokud pravidelně čtete deník Táni, víte, jak se jí hubnutí daří, v minulém díle a videu jsem vám ukazovala, jak správně cvičit angličáky.

Na dnešní článek bude též navazovat video, kde vám Táňa ukáže cvičení, které můžete dělat doma, stejně jako ona. Jde hlavně o to, že každý z nás je v dnešní době hodně vytížený a tyto cviky zaberou maximálně půl hodiny, nemusíte se zdržovat cestou do "fitka" nebo do tělocvičny a nepotřebujete k tomu žádné posilovací stroje nebo jiné cvičební pomůcky.

Mám pro vás dobrou zprávu. Za 4 minuty uděláte pro své tělo víc, než při dvacetiminutovém běhu na páse. Tím jsem odbourala jednu z nejčastějších výmluv, proč nemůžete cvičit. Už nelze říct, že na to nemáte čas, protože je na vás, kolik čtyřminutových sérií si denně dáte. I kdybyste tomu dali jen 4 minuty, určitě to pro vaše tělo bude prospěšné.

Teď se asi ptáte, jak můžu zhubnout, když nám vždy odborníci tvrdili, že tuky se začínají spalovat až po půl hodině aerobního cvičení.

 

Tabata

Cvičení, které jsme s Táňou zvolily je na principu Tabaty, která vznikla v rámci studie doktora Izumi Tabaty, ve které sportovci prováděli tzv. ultra intenzivní trénink, kdy 20s prováděli opakovaně určitý cvik s maximální intenzitou a následovala 10s pauza. Celkem toto opakovali 8x tj. celkem 4 minuty. Aerobním tréninkem stimulujeme spalování a anaerobním zase vytrvalost a sílu. V tomto cvičení zvládneme obojí a navíc spalování tuků se násobí.

Tabata se hodí pro pokročilé cvičence, ale ve videu uvidíte, že tempo může být pomalejší a každý může přizpůsobit trénink své kondici.

 

Výpady

Dnes si ukážeme jak správně provádět výpady, které mají spoustu výhod a pozitivní vliv na tělo. Zatěžují hamstringy, kvadricepsy a sedací svaly, v podstatě celou oblast stehen a hýždí.

Navíc přispívají k rovnoměrnému svalovému zatížení a vyrovnání případných disbalancí (většinou je jedna strana těla silnější). To znamená, že se tímto cvičením zapojují i stabilizační svaly a upevňuje se symetrie postavy. Pracujeme tak na koordinaci a stabilitě těla.

Pokud cvičení provádíme ve vysokém tempu, spalování tuků je zajištěno.

Zkuste nyní cvik č. 2 přidat a kombinovat s prvním cvičením.

Cviků, které vám ukážu bude celkem šest, tak se těšte na další ;) 

Celkové hodnocení:

Vaše hodnocení:

foto-redaktor

Mgr. Jana Korejtková

výživový poradce

Jana je lektorkou zumby, spinningu, alpiningu, aerobiku, Port de bras... zkrátka všeho, co se dá v tělocvičně provozovat s davem lidí při hudbě.
K tomu všemu se už více než deset let věnuje výživovému poradenství.
K němu se dostala díky otázkám, které jí klienti kladli po skončení cvičebních lekcí. Proto začala studovat a získala certifikát od firmy Nutris. Pracuje na sobě dál a učí se s každým novým klientem.
V jejích příspěvcích najdete nejen návody a doporučení pro redukci hmotnosti, ale také recepty na chutná zdravá jídla a inspiraci k formování postavy.

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

Nedávno jsem si koupila nové značkové sportovní boty. Byla to láska na první pohled. Hrdě jsem si v nich vyšla na přednášku o bosých nohách a barefoot. Neodcházela jsem sice bosá, ale s pocitem, že jsem právě investovala nemalé peníze do mého NEzdraví. A tím nemyslím peníze za přednášku, ale za ty krásné nové drahé boty…

…tak si můžete sundat boty a přečíst si něco o tom, proč byste se měli zout.

14.6.2019
Hodnocení:

Která žena netouží po nádherné, husté a lesknoucí se hřívě? Nebo po nehtech, které jsou pevné a pružné a nelámou se, jakmile trochu povyrostou? A co tak hebká a vypnutá pokožka a pleť bez známek stárnutí? Která žena by něco takového odmítla? Pravděpodobně asi žádná. No jak toho dosáhnout? Základem je primárně zdravá strava a dostatečný pohyb. Tyto dva atributy mají vliv nejen na vnější krásu, ale i na celkové zdraví našeho těla. Strava chudá na základní živiny, minerály a vitamíny i sedavý způsob života mohou mít na náš organismus téměř až ničivé vlivy.

25.11.2019
Hodnocení:

Že ke slunění potřebujeme kromě plavek a ručníku také krém s UV filtrem, to ví dnes snad každé malé dítě. Plavek i ručníků jsou na výběr spousty, ale jak je tomu s opalovacími krémy? Je šetrná volba, jak tělo chránit a přitom si na tělo nenanést fajnový chemický koktejl?

22.6.2016
Hodnocení:

S postupem času se i do oblasti fitness v České republice dostávají trendy ze zahraničí. Jedním z těchto trendů je i trénování s osobním trenérem, kterému i u nás přichází na chuť stále více lidí a návštěvníků fitness center.

30.4.2016
Hodnocení: