Gleidshop
Eshop

Děláte "angličáky" správně? Raději se podívejte se na toto video

Hubneme on-line s Táňou V. je tady a společně s povídáním i návod na správné a zdravé cvičení.
pixabay.com

 

 V minulých dílech jsem vysvětlovala, že při hubnutí a udržování váhy je třeba správně kombinovat stravu a cvičení. Pokud někdo slibuje, že poradí, jak zhubnout i bez cvičení, není to fér, protože bez svalové hmoty tělo nemůže spalovat tuky. I přesto můžete zhubnout, ale hrozí jo-jo efekt.

Na dnešní článek bude navazovat video, kde vám Táňa ukáže cvičení, které můžete dělat doma, stejně jako ona. Jde hlavně o to, že každý z nás je v dnešní době hodně vytížený a tyto cviky zaberou maximálně půl hodiny, nemusíte se zdržovat cestou do "fitka" nebo do tělocvičny a nepotřebujete k tomu žádné posilovací stroje nebo jiné cvičební pomůcky.

Mám pro vás dobrou zprávu. Za 4 minuty uděláte pro své tělo víc, než při dvacetiminutovém běhu na páse. Tím jsem odbourala jednu z nejčastějších výmluv, proč nemůžete cvičit. Už nelze říct, že na to nemáte čas, protože je na vás, kolik čtyřminutových sérií si denně dáte. I kdybyste tomu dali jen 4 minuty, určitě to pro vaše tělo bude prospěšné.

Teď se asi ptáte, jak můžu zhubnout, když nám vždy odborníci tvrdili, že tuky se začínají spalovat až po půl hodině aerobního cvičení.

 

Tabata

Cvičení, které jsme s Táňou zvolily je na principu Tabaty, která vznikla v rámci studie doktora Izumi Tabaty, ve které sportovci prováděli tzv. ultra intenzivní trénink, kdy 20s prováděli opakovaně  určitý cvik s maximální intenzitou a následovala 10s pauza. Celkem toto opakovali 8x tj. celkem 4 minuty. Aerobním tréninkem stimulujeme spalování a anaerobním zase vytrvalost a sílu. V tomto cvičení zvládneme obojí a navíc spalování tuků se násobí.

Tabata se hodí pro pokročilé cvičence, ale ve videu uvidíte, že tempo může být pomalejší a každý může přizpůsobit trénink své kondici.

 

Co vás čeká dál?

Každý týden uvidíte jeden cvik, který můžete opakovat celých osm částí nebo si cviky budete střídat a postupně přidávat. Táňa vám nejprve předvede cvik pomalu a pak při hudbě, která slouží víceméně jako hudební kulisa, není třeba jet v tempu. Důležité je pravidelně dýchat a nezadržovat dech. 

Máte minutu čas? Podívejte se na 1. cvik.

Celkové hodnocení:

Vaše hodnocení:

foto-redaktor

Mgr. Jana Korejtková

výživový poradce

Jana je lektorkou zumby, spinningu, alpiningu, aerobiku, Port de bras... zkrátka všeho, co se dá v tělocvičně provozovat s davem lidí při hudbě.
K tomu všemu se už více než deset let věnuje výživovému poradenství.
K němu se dostala díky otázkám, které jí klienti kladli po skončení cvičebních lekcí. Proto začala studovat a získala certifikát od firmy Nutris. Pracuje na sobě dál a učí se s každým novým klientem.
V jejích příspěvcích najdete nejen návody a doporučení pro redukci hmotnosti, ale také recepty na chutná zdravá jídla a inspiraci k formování postavy.

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

Proč se ženy mění v muže a muži v ženy? Proč jsou ženy stále více a více nespokojené po boku svých partnerů? Proč muži tápou nad tím, z jakého důvodu se svým partnerkám vzdalují a nerozumí jí? Napadá mě tento velmi kontroverzní úhel pohledu. Když se nad ním ale zamyslím, tak mi dává velký smysl. Ještě chci podotknout, že to, co zde budete číst, se určitě nevztahuje na každého muže a na každou ženu, jen valnou většinu!
29.11.2017
Hodnocení:

K tomu, aby člověk zhubl, nepotřebuje pohyb. K tomu, aby člověk zhubl, nepotřebuje ani jíst zdravě. Tyhle dvě věty zní dohromady skoro tak nezdravě, jako kýbl smažených koblížků. Jenže přesně o tom to je. Honba za pekáčem buchet a mezerou mezi stehny nás žene stále o pěkných pár kroků zpět k našemu vysněnému cíli. Tak už dost. Než se vydáte na další hodinu HEATu, která Vás děsně nebaví („Jenže na těch internetech psali, že tak člověk nejvíc spaluje...“, ty tuky, já vím...), tak si chvíli sedněte a čtěte :)

19.9.2018
Hodnocení:

V článku se zaměříme především na bylinné extrakty. Popíšeme si, jak se získávají a zmíníme se i o jejich přínosech a možnostech využití. Je na čase pochopit, že nám může příroda nesmírně prospívat!

15.3.2019
Hodnocení:

V letních dnech, kdy stoupá venkovní teplota se naše funkce metabolismu výrazně snižuje. Nepravidelnost ve stravování a v pitném režimu často zapříčiňuje zpomalení našeho nastartovaného metabolismu a může se nám hubnout výrazně hůře, než v jakémkoliv jiném ročním období. Jak v létě správně jíst, na co se zaměřit, abyste v létě podpořili svou cestu za krásným a sexy tělem a váš metabolismus pracoval na 100%?

17.7.2021
Hodnocení: