Gleidshop
Hlavní baner

Ještě to stihnete! Sexy zadek do plavek můžete mít i vy!

Blíží se plavková sezóna a s ní rostou i obavy z toho, jak vypadáme. Pryč s nimi! Začněte se snadným a efektivním cvičením, které vás rychle dostane do formy.

pixabay.com

 

Už jste zkusili cviky podle Táni?

Na Táně se mi líbí, že má odvahu natočit video  a přitom patří mezi mírně pokročilé cvičence. Prvky tabaty, kterou se vám snažíme prostřednictvím videozáznamů představit, ještě neumí tak dokonale a v tempu, jak to v tabatě má být. Pro začátečníky je určitě dobrým vzorem.

Pro čtenáře, kteří neviděli předchozí video a nečetli články k nim určené, jen vysvětlím, že tímto cvičením se dá ušetřit čas, ale i spálit mnoho kalorií a zformovat postavu.

Hlavním principem je HIIT (vysoce intenzivní trénink), kde se střídá krátký odpočinek s cvičením v rychlejším tempu. Konkrétně tabata je určena pro pokročilé cvičence, ale začít můžeme i v pomalejším tempu, abychom si osvojili techniku, a až získáme jistotu v provedení cviku, můžeme zrychlit. V každém videu je jeden cvik, celkem jich bude osm. Ty se pak spojí do čtyřminutové sestavy, kdy každý prvek opakujeme v rychlém tempu 20 sekund, a 10 sekund následuje pauza.

Abych vás ještě více na cvičení tabaty naladila, je dobré vědět, že přináší i zvýšenou produkci růstového hormonu HGH, který je známý jako nejdůležitější omlazovací hormon. Tím se i velmi efektivně snižuje množství tělesného tuku, zvyšuje se svalový tonus, kondice, výkon a energie, zlepšuje se kvalita pokožky. Navíc zde nedochází k takovému nahromadění kyseliny mléčné, jako po hodinových lekcích aerobního cvičení, tím je zajištěna i rychlejší regenerace.

V dnešním videu uvidíte cvik, který je vhodný pro začátečníky i zkušené sportovce. Jedná se o dřepy s výskokem. Pokud půjdeme při provádění cviku do hlubšího podřepu a při výskoku se budeme soustředit na odraz do maximální výšky, nastartujete spalování a zároveň zrychlíte metabolismus. Naopak pro budování svalové hmoty můžeme zpomalit a zároveň použít činky. 

Tak vzhůru do cvičení.

Celkové hodnocení:

Vaše hodnocení:

foto-redaktor

Mgr. Jana Korejtková

výživový poradce

Jana je lektorkou zumby, spinningu, alpiningu, aerobiku, Port de bras... zkrátka všeho, co se dá v tělocvičně provozovat s davem lidí při hudbě.
K tomu všemu se už více než deset let věnuje výživovému poradenství.
K němu se dostala díky otázkám, které jí klienti kladli po skončení cvičebních lekcí. Proto začala studovat a získala certifikát od firmy Nutris. Pracuje na sobě dál a učí se s každým novým klientem.
V jejích příspěvcích najdete nejen návody a doporučení pro redukci hmotnosti, ale také recepty na chutná zdravá jídla a inspiraci k formování postavy.

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

K tomu, aby člověk zhubl, nepotřebuje pohyb. K tomu, aby člověk zhubl, nepotřebuje ani jíst zdravě. Tyhle dvě věty zní dohromady skoro tak nezdravě, jako kýbl smažených koblížků. Jenže přesně o tom to je. Honba za pekáčem buchet a mezerou mezi stehny nás žene stále o pěkných pár kroků zpět k našemu vysněnému cíli. Tak už dost. Než se vydáte na další hodinu HEATu, která Vás děsně nebaví („Jenže na těch internetech psali, že tak člověk nejvíc spaluje...“, ty tuky, já vím...), tak si chvíli sedněte a čtěte :)

19.9.2018
Hodnocení:

Dnes se naučíme uvolnit si napětí v čelisti. Víte, že žvýkací svaly jsou nejsilnější svaly v lidském těle a mohou vyvinout tlak až 100 kg na centimetr čtvereční? V relaxaci nejde o jejich posilování, ale o to, udržet je pružné, aby při jídle čelist nenarážela na svojí horní hranici rozevření – to je mimochodem přibližně 5 centimetrů. Cviky na aktivaci a pohyblivost čelistí byste měli doplňovat její masáží.

8.4.2019
Hodnocení:

Já jsem se nepobabila. Ačkoli se babička snažila a odmala jsem s ní mohla zadělávat na koláče a domácí knedlíky, jablko se stejně zakutálelo dál od stromu – buchty jsem nikdy nepekla, na svíčkovou si zajedu jedině k babi a štrúdl dělám z kupovanýho listovýho těsta (z toho už předválenýho!).

6.8.2019
Hodnocení:

K běžně užívaným kosmetickým produktům patří deodoranty a antiperspiranty. Jsou ovšem všechny tyto prostředky bezpečné? Pokud ne, které z nich je možné v případě potřeby užít, abychom se nevystavovali zbytečným rizikům?

1.11.2017
Hodnocení: