Gleidshop
Eshop

Ženy se dnes do fitness bát nemusí!

Dnes jsou i takové posilovny, kde se mě ujmou, už to není o tom, že tam funí pár kulturistů, kteří se okukují v zrcadlech a personál běhá jen kolem nich... Dřívější název posilovna už není úplně tím správným slovem, které vystihuje dnešní zařízení, kam se chodíme hýbat a potit. Lépe odpovídá pojem fitness, pod kterým si můžeme představit širokou škálu druhů cvičení a toto slovo ve svém názvu nyní používá stále více zařízení a center.

pixabay.com

 

Kulturisti už nejsou pány ve fitku

Jde o to, že pod posilovnou si většina z nás a hlavně žen, představí pouze železné stroje a pod nimi funící obrovské svalovce s kulturistickými opasky okolo pasu, na baru postavené koktejly a prášky. A právem. Jde totiž o posilování, které bylo trendem před několika lety a dodnes ho ctí velké procento návštěvníků fitness center. Ovšem tam, kde si říkají fitness centrum, by měli logicky nabízet mnohem více než jen jednu formu cvičení. Ano, je to nedílná součást, ale pouze jedna z mnoha.

S touto představou souvisí i to, že personál v takových posilovnách se zná se všemi „štamgasty" a pokud tam přijdete poprvé, nebude se vám věnovat a nechá vás napospas pohledům ostatních, kteří budou koukat, kdo to tam přišel a co tam vlastně hledá. A vy budete ztraceni.

Dnešní moderní fitness je už ale dávno o něčem jiném a takovéto představy jsou určitě ještě někde realitou, ale tam nemáte co dělat. Dnes to totiž funguje tak, že do fitness centra přijde každý, kdo chce se sebou něco udělat a personál se každému věnuje stejně, stejně individuálně. Nebo se o to aspoň pokusí. 

 

Pomůže mi někdo?

Pokud přijdete poprvé do nového prostředí, je třeba, abyste se to nebála říct a pak už je pouze na personálu, jak k tomu přistoupí. Pokud vás odbudou s tím, že šatna je támhle, otočte se a běžte jinam. Konkurence je dnes i v tomto odvětví velká a tak prostě jděte za lepším. Pokud se s vámi ale budou snažit mluvit a zjistit od vás, proč jste tam přišla, je to správný začátek. Je třeba dostat z vás pár takových informací, aby vám mohli navrhnout vhodná cvičení a třeba tréninkový plán, ukázat celé fitness, abyste věděla, co můžete všechno využívat, jaké formy cvičení by mohly být vhodné, atd. Potom už je pouze na vás, zda vám toto fitness bude vyhovovat po všech stránkách, nebo i tak půjdete jinam. Budete řešit čistotu, prostředí, cenu, vzdálenost,… 

Přístup personálu je to nejdůležitější, co klienti vnímají. Když se na vás budou mračit na recepci a trenér se vám nebude věnovat, už nepřijdete. Toto spoustu majitelů fitness center neví nebo podceňuje. Je to práce s lidmi a klient je přece to nejdůležitější, jeho spokojenost.

Protože fitness je styl života a Vám musí vyhovovat prostředí, ve kterém ho žijete.

Celkové hodnocení:

Vaše hodnocení:

foto-redaktor

Ing. Kamil Pometlo

fitness trenér/sportovní manager

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

Tak jednoduché to je... 1 rok má 12 měsíců, 4 roční období a 5 hubnoucích cyklů, kterými jsou: 1. „Teď už je to jedno, ale od 1. ledna začnu pořádně makat.“ 2. „Teď je náročné období, ale pak začnu makat.“ 3. „O víkendu to nešlo, od pondělí se zase začnu hlídat.“ (tzn. v neděli salát ne, radši Milku! Dokud je ještě čas) 4. „No, do dovolený to nestihnu... po dovolený to doženu!“ 5. „Hele, do svátků už to nedohoním. Tak v lednu.“ A kruh se uzavírá...

8.8.2018
Hodnocení:
S rostoucím počtem případů nákazy spalničkami v naší zemi se na sociálních sítích opět rozhořely emotivní diskuze mezi zastánci a odpůrci očkování. Pod přívalem více či méně rozumných argumentů obou stran, je tak pro zodpovědného rodiče snažícího vybavit se co největším množstvím informací stále obtížnější zaujmout takové stanovisko, o kterém by byl neotřesitelně přesvědčen, že je v nejlepším zájmu jeho dítěte. A protože mateřská role je v lidské evoluci stále klíčová, v řadě rodin jsou to především ženy, na jejichž bedrech leží tíha odpovědnosti za zdraví potomstva. Pokud chcete využít metody umělé imunizace, ale máte obavy, jestli vaše dítě získá dostatek protilátek za cenu rizika negativních vedlejších účinků vakcín, jsou zde dvě doporučení, která vám mohou pomoci celou situaci zvládnout o něco snáz.
14.5.2018
Hodnocení:

Víte, že podle studie Columbijské univerzity je sedavý způsob života váš zabiják? Lidé, kteří sedí v kuse méně jak 30 minut, mají nižší riziko úmrtí než ti, co pracují v sedě i několik hodin. Podle studií existuje přímá souvislost mezi sedavým zaměstnáním a předčasným úmrtím. Podle lékařů má sezení na židli negativní vliv na: spalování tuků, snižuje se hustota kostní tkáně, zužuje se průměr cév a naopak se zvyšuje krevní tlak, zvyšuje se hladina cholesterolu v krvi, zvyšuje se riziko rakoviny prsu a tlustého střeva, nefunguje správně lymfatický oběh. Dostatečný výčet negativ proto, abyste zařadili pár cviků i do své kanceláře.

11.2.2019
Hodnocení:

Být smíškem představuje životní výhru nejenom pro samotného člověka, ale i pro každého, který se s ním setká. Kromě dobré nálady, kterou rozsévá kolem sebe, má smích i dar uzdravovat.

14.12.2020
Hodnocení: