Gleidshop
Eshop

Jak cvičit v parnu?

S létem přichází teplejší počasí a s tím zase menší chuť se hýbat a sportovat. Pro ty, kteří to ale myslí s lepší postavou a lepším životním stylem vážně, by ani toto období nemělo být obdobím bez cvičení. Jak to ale dělat, když se potíte už jen při pomyšlení na nějakou fyzickou aktivitu?

 

Ať už se jedná o cvičení venku nebo indoor aktivitu, určitě bychom měli dbát na pitný režim. Ten je při teplých letních dnech velice důležitý nejen při cvičení. Pokud ale navíc ještě vyvíjíme fyzickou aktivitu, tak bychom měli pít mnohem více než obvykle. Čistá studená voda vás skvěle osvěží a ještě navíc nemá žádné kalorie, které se cvičením snažíte spálit. Při tréninku bychom měli pít pravidelně, obecně platí, že pokud se napijeme až při pocitu žízně, je to pozdě. Tělo už je dehydrované a je to pozdě. Nebojte se proto čisté vody a při hodinovém tréninku vypijte klidně 2 litry tekutin.

 

Pozor na slunce

Pokud si vyberete aktivitu venku na slunci, není úplně dobré jít cvičit v tom největším vedru. Počkejte si na podvečer, případně ráno. Můžete použít kšiltovku nebo jinou pokrývku hlavy, která vám také pomůže. Spousta lidí volí běhání, jízdu na kole, in-line brusle, tenis a další aerobní aktivity venku také kvůli tomu, že se zároveň opálí. To je přidaná hodnota, ale opatrně.

 

Fitness

Naproti tomu, když zvolíte své oblíbené fitko i v těchto teplých dnech, měla by většina věcí být vyřešena za vás. Moderní fitness klub dnes prostě musí mít a také používat pořádnou klimatizaci, takže teplota by měla být pořád přijatelná. Mějte na paměti, že potit se prostě budete trochu víc, ale teplota bude stále příjemná. Pokud chodíte někam, kde je už v 8 ráno těžce nedýchatelno, nemá cenu riskovat, že se vám udělá špatně. Vydýchané prostředí je ještě horší než vedro venku, neboť vzduch není ani čerstvý. Odsud pryč.

 

V každém případě nepřestávejte s hýbáním se ani přes léto, aktivit venku a klimatizovaných fitness center je celá řada. Stačí si jen vybrat. Zvlášť vy, kteří jste se tak dlouho odhodlávali začít. Byla by hrozná škoda začínat na zimu zase od začátku. 

Celkové hodnocení:

Vaše hodnocení:

foto-redaktor

Ing. Kamil Pometlo

fitness trenér/sportovní manager

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

Březen by měl být pro mnoho z vás především o rodinném životě, kdy si můžete uvědomit, že je na čase něco změnit, abyste byli šťastnější. Celkově by to měl být jeden z klidnějších měsíců, ve kterém místy zavládne harmonie a štěstí. Dočkáte se také upřímnosti od okolí, tak se to snažte, jestliže se tak stane, brát spíše s nadhledem, a hned se neurazte, ale spíše si z toho odneste poučení.
1.3.2018
Hodnocení:

Ke snídani si často dáváme rohlík a třeba šunku. My Češi si na pečivo zkrátka potrpíme. Existují ale lidé, kteří mají zvýšenou reakci na lepek, a musejí se mu vyhýbat. Jaký je život bez pšenice? A na co všechno si musí dát pozor?

11.1.2019
Hodnocení:

Inkontinence není příjemná, ale rozhodně to není něco, co by vás mělo v běžném životě zastavit nebo odradit od toho, co máte rádi. Především, když jsou dnes na trhu pomocníci, jako je třeba inkontinenční prádlo MoliCare.

15.4.2019
Hodnocení:

Reishi neboli Lesklokorka lesklá (Ganoderma lucidum) je houba z řádu chorošovitých a cizopasí na kmenech listnatých stromů. Jak to, že se o ní v poslední době tolik mluví? Co je na této houbě tak zázračného?

17.9.2017
Hodnocení: