Gleidshop
Hlavní baner

Kdo zhatí ženskou pohodu při nakupování? Jedině MUŽ!

Výzkumy potvrzují, že tři čtvrtiny populace mužů a žen rádo nakupuje. Pětina z nich je doslova na pochůzkách při pořizování nových věcí závislá.

pexels.com

 

Není nad to si po stresovém kolotoči v zaměstnání nebo doma přepnout mozek do polohy "nirvána" v pěkně velkém nákupním centru. Ani případné surfování po přeplněných stránkách e-shopů není k zahození. Což o to, pokud tím netrpí domácí rozpočet a není to v rozporu s ekologickým cítěním nakupujícího, může takový nákup být dokonce jedním ze způsobů relaxace. Vykládejte to ale lidem, kteří se už při představě většího obchodu, než je výdejové okénko, dopředu kácí a nakupování berou jako bojovou misi, kterou musí čas od času přežít.

 

Evoluce muže připravila na kde co kromě zdlouhavého nakupování

Starý tisíce let fungující model muž – lovec a žena – sběračka nikomu jen tak z hlavy nedostanete. Když se ochránci a zásobovači rodů vypravovali získat svou kořist, šli cíleně pro jednu věc. A když ji sehnali, s vítězným pocitem a zároveň pocitem úlevy s ní prchli zpátky rychle domů. Bloumat po lesích jen tak pro potěšení byla pro ně ztráta času a vlastně úplná blbost.


Když vyrazily do okolí svého obydlí hlavní vyživovačky rodů, netížily si udělat pár kroků navíc a probádat další kus zeleně i s plným vakem věcí na zádech, protože vždycky byla šance, že objeví něco lepšího nebo dalšího, co se může hodit.


Proto ani nemůže nikoho překvapit, že průzkumy obchodních řetězců jednoznačně prokázaly, že muži konzervativně nakupují stejnou značku zboží a experimentování se věnují jen v sekcích, které jsou v oblasti jejich zájmu. Zatímco ten samý chlap se při nutném náběhu do drogerie pro vodu po holení s myšlenkou „Proč se neprodává v litrovém balení?“ totálně orosí, když lahvička není na stejném místě jako minule, v rybářském ráji dokáže hodinu přebírat krabičky s krmením, aby do košíku k těm osvědčeným přidal i nějakou úplně novou příchuť.


Ženy kromě značky zajímá především kvalita a cena nabízeného zboží a hlavně jsou schopny investovat čas a energii do toho, aby vytěžily co nejvíce z obrovské nabídky všech obchodů. Vůbec se nebrání experimentování a rády se nechají ústně či z recenzí ovlivnit. Vždy je to pro dobro věci, protože něžná polovina lidstva nakupuje chytře. Nebo si alespoň svoje nakupování dokáže bystře zdůvodnit.

 

Ženy jsou nakupující objevitelky a muži střelci na cíl

Muž nemá výrazný problém, když si jde nakoupit potraviny (alkohol zvlášť) pro svou spotřebu. Pokud mu nepoučená (spíše nezkušená) partnerka vloží do ruky seznam s pečlivě vypracovaným systémem jednotlivých položek, musí dopředu počítat s tím, že je donese domů, jen když má šťastný den a náhodou na ně v obchodě narazí. Hodně se bude divit žena, která vyšle partnera na nákup a jen ústně řekne, co by měl v tašce po návratu do domova mít.


Muž bravurně zvládá také pobyt v oddělení elektroniky, hudebních nosičů, her a v autoprodejně. Samostatnou kapitolu tvoří skupiny kutilů, zahrádkářů, modelářů, sportovců, rybářů a vyznavačů dalších hobby, kteří překročením prahu jejich obchodního ráje jako jediní dokáží pochopit, co při nakupování pociťuje správná ženská nákupní maniačka.


Jakýkoliv výskyt muže v obchodech s jiným sortimentem zboží je způsoben pouze omylem nebo donucením. Na špici totální nechuti vévodí oddělení s oděvy a jejich nákup s vlastní ženou!

 

80% mužů nesnáší nakupování se svými partnerkami

Jen velká zamilovanost, pevná vůle nebo skrblictví v krvi dokáží přinutit muže pravidelně jezdit se svou ženou na jakýkoliv nákup společně. Normální typ chlapa by nejraději nejezdil nikam. Když už, tak maximálně jednou za měsíc. Jediné, co ho zajímá na celé akci, je, zda může zaparkovat nejraději hned u vchodu do obchodu a věrohodně nasimulovat solidní záchvat, který mu zabrání z auta vystoupit.


Když už tedy není vyhnutí a on překročí práh svého podvědomého INFERNA, musíte být jako žena připravena na tři jeho zvláštnosti, přes které nejede vlak. Muž (až na výjimky) neporovnává ceny. Zásadně se nestará o barvu. A rozhodně raději nakoupí něco méně výhodného, než aby pokračoval v nákupu dál.


Dětský koutek najdete v každém velkém nákupním středisku. Proč ještě nenapadlo nikoho zřídit ten pánský, je záhadou. Vsaďte se, že kdyby tam byl, stalo by se nakupování radostným zážitkem pro obě dvě pohlaví najednou!

Celkové hodnocení:

Vaše hodnocení:

foto-redaktor

Šárka Kocurková

učitelka s velkým srdcem, biolog

Šárka miluje svou rodinu, rodné Valašsko a skutečný život. Dýchá pro svou učitelskou profesi, která v ní probudila zájem o psychologii a sociologii. Najdete u ní články o lidských vztazích, plné humorných situací a rad, které jsou určeny přímo pro ženy, i témata odborná, která se snaží populární formou zpřístupnit našim čtenářkám.

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

Znáte to, jednou za rok vám přijde faktura za energie - elektřina, plyn, a většinou jediné, co z toho vnímáme je, že výsledné číslo na konci je přeplatek nebo nedoplatek.
11.1.2017
Hodnocení:
Letní počasí už je v plném proudu a blíží se nám spousta letních hudebních festivalů. Takže ta nabraná kila z předchozích víkendů a food festivalů můžeme vypotit na nějakém koncertě. Tak se podívejte na akce na následující víkend, které vám můžu jedině doporučit.
7.6.2018
Hodnocení:
Nahlédněte do intimního světa zvířat, budete závidět. Kdo má tři vagíny, jak je to s ústřicemi a kdo má nejdelší orgasmus ze světa zvířat?
30.4.2016
Hodnocení:
Již odjakživa je pojištění považováno za způsob, jak se bránit rizikům, která na nás číhají. Pokud nějakému riziku podlehneme, tak nás pojišťovny odškodní. Důvěra pojišťovacích institucí ovšem rok od roku klesá a stále více Čechů zůstává nepojištěných. Většinou se zapomíná na pojištění vlastního zdraví, ale i životní pojistky.
25.4.2017
Hodnocení:

Vyhledávání

O nás

Stáhněte si nás do telefonu

Náš Facebook

Náš Instagram

Instagram