Kdo zhatí ženskou pohodu při nakupování? Jedině MUŽ!

Výzkumy potvrzují, že tři čtvrtiny populace mužů a žen rádo nakupuje. Pětina z nich je doslova na pochůzkách při pořizování nových věcí závislá.

Obrázek: 60ea38d8282f7d21be021c6432d1097563f6f2d8
Zdroj: pexels.com

Není nad to si po stresovém kolotoči v zaměstnání nebo doma přepnout mozek do polohy "nirvána" v pěkně velkém nákupním centru. Ani případné surfování po přeplněných stránkách e-shopů není k zahození. Což o to, pokud tím netrpí domácí rozpočet a není to v rozporu s ekologickým cítěním nakupujícího, může takový nákup být dokonce jedním ze způsobů relaxace. Vykládejte to ale lidem, kteří se už při představě většího obchodu, než je výdejové okénko, dopředu kácí a nakupování berou jako bojovou misi, kterou musí čas od času přežít.

Evoluce muže připravila na kde co kromě zdlouhavého nakupování

Starý tisíce let fungující model muž – lovec a žena – sběračka nikomu jen tak z hlavy nedostanete. Když se ochránci a zásobovači rodů vypravovali získat svou kořist, šli cíleně pro jednu věc. A když ji sehnali, s vítězným pocitem a zároveň pocitem úlevy s ní prchli zpátky rychle domů. Bloumat po lesích jen tak pro potěšení byla pro ně ztráta času a vlastně úplná blbost.


Když vyrazily do okolí svého obydlí hlavní vyživovačky rodů, netížily si udělat pár kroků navíc a probádat další kus zeleně i s plným vakem věcí na zádech, protože vždycky byla šance, že objeví něco lepšího nebo dalšího, co se může hodit.


Proto ani nemůže nikoho překvapit, že průzkumy obchodních řetězců jednoznačně prokázaly, že muži konzervativně nakupují stejnou značku zboží a experimentování se věnují jen v sekcích, které jsou v oblasti jejich zájmu. Zatímco ten samý chlap se při nutném náběhu do drogerie pro vodu po holení s myšlenkou „Proč se neprodává v litrovém balení?“ totálně orosí, když lahvička není na stejném místě jako minule, v rybářském ráji dokáže hodinu přebírat krabičky s krmením, aby do košíku k těm osvědčeným přidal i nějakou úplně novou příchuť.


Ženy kromě značky zajímá především kvalita a cena nabízeného zboží a hlavně jsou schopny investovat čas a energii do toho, aby vytěžily co nejvíce z obrovské nabídky všech obchodů. Vůbec se nebrání experimentování a rády se nechají ústně či z recenzí ovlivnit. Vždy je to pro dobro věci, protože něžná polovina lidstva nakupuje chytře. Nebo si alespoň svoje nakupování dokáže bystře zdůvodnit.

Ženy jsou nakupující objevitelky a muži střelci na cíl

Muž nemá výrazný problém, když si jde nakoupit potraviny (alkohol zvlášť) pro svou spotřebu. Pokud mu nepoučená (spíše nezkušená) partnerka vloží do ruky seznam s pečlivě vypracovaným systémem jednotlivých položek, musí dopředu počítat s tím, že je donese domů, jen když má šťastný den a náhodou na ně v obchodě narazí. Hodně se bude divit žena, která vyšle partnera na nákup a jen ústně řekne, co by měl v tašce po návratu do domova mít.


Muž bravurně zvládá také pobyt v oddělení elektroniky, hudebních nosičů, her a v autoprodejně. Samostatnou kapitolu tvoří skupiny kutilů, zahrádkářů, modelářů, sportovců, rybářů a vyznavačů dalších hobby, kteří překročením prahu jejich obchodního ráje jako jediní dokáží pochopit, co při nakupování pociťuje správná ženská nákupní maniačka.


Jakýkoliv výskyt muže v obchodech s jiným sortimentem zboží je způsoben pouze omylem nebo donucením. Na špici totální nechuti vévodí oddělení s oděvy a jejich nákup s vlastní ženou!

80% mužů nesnáší nakupování se svými partnerkami

Jen velká zamilovanost, pevná vůle nebo skrblictví v krvi dokáží přinutit muže pravidelně jezdit se svou ženou na jakýkoliv nákup společně. Normální typ chlapa by nejraději nejezdil nikam. Když už, tak maximálně jednou za měsíc. Jediné, co ho zajímá na celé akci, je, zda může zaparkovat nejraději hned u vchodu do obchodu a věrohodně nasimulovat solidní záchvat, který mu zabrání z auta vystoupit.


Když už tedy není vyhnutí a on překročí práh svého podvědomého INFERNA, musíte být jako žena připravena na tři jeho zvláštnosti, přes které nejede vlak. Muž (až na výjimky) neporovnává ceny. Zásadně se nestará o barvu. A rozhodně raději nakoupí něco méně výhodného, než aby pokračoval v nákupu dál.


Dětský koutek najdete v každém velkém nákupním středisku. Proč ještě nenapadlo nikoho zřídit ten pánský, je záhadou. Vsaďte se, že kdyby tam byl, stalo by se nakupování radostným zážitkem pro obě dvě pohlaví najednou!

Reklama

Podobné články

Obrázek: e7ef797090049521f9831c71962be42a794e0efd
Obrázek: 15d0f198e084e43e15f2226d455fffafd83b1bf1
Obrázek: 012b32a46f5cc5ea541630f733cf8c4a4420668a
Obrázek: 0b18f49a80bd29c0024c3419125c9ffebe0db9d3
Obrázek: f7c99b4a7785c5cce7d8b9e2f25fb9df0c428d6b