Gleidshop
Hlavní baner

Cvik, který vás dovede k plochému bříšku, existuje

Po létě plném grilování, zmrzlin, nanuků a jiných dobrůtek, je třeba vrátit se zpět do formy. Pokračujeme sérií tabaty, dneska cvikem, který je skvělý na "břišáky" - zkracovačky. Jdeme na to.

pixabay.com

 

 Po prázdninové přestávce mám pro vás sedmý cvik z řady Tabata, kterou vás provází Táňa. Znáte ji z článků, kde popisujeme její online hubnutí.

Pro ty z vás, co o Tabatě čtete poprvé, jedná se o cvičení, které je krátké, ale velice "výživné" a účinné při spalování tuků. Klienti, kteří mají málo času, jsou hodně vytížení kvůli práci, domácnosti atd., už nemají díky tabatě výmluvu, že na cvičení nemají čas. Za čtyři minuty máte hotovou jednu celou sérii, kde se střídá velice intenzivní tempo s desetisekundovou pauzou. Může se cvičit doma i v tělocvičně. Na začátku postačí 15 minut, to znamená 3x 4minuty.

V pořadí již sedmý cvik je v leže na zádech, proto je vhodný i pro začátečníky. Hlavní svalovou skupinou, kterou formujeme, je břicho, ale také záda a přední sval stehenní. Pokud se naučíte i správně dýchat břichem, posilování bude intenzivnější a zaktivujete i bránici.

Pokročilí mohou náročnost cviku zvýšit posunutím kolen dál od těla (tupý úhel v kolenou), jen třeba více přitisknout bedra k podložce, aby netrpěla záda. 

Příště nás čeká poslední cvik ze série tabaty, můžete se těšit na Jumping Jack!

Pokud si chcete zacvičit všechny cviky tabaty - najdete je tady nebo na našem youtube.

Celkové hodnocení:

Vaše hodnocení:

foto-redaktor

Mgr. Jana Korejtková

výživový poradce

Jana je lektorkou zumby, spinningu, alpiningu, aerobiku, Port de bras... zkrátka všeho, co se dá v tělocvičně provozovat s davem lidí při hudbě.
K tomu všemu se už více než deset let věnuje výživovému poradenství.
K němu se dostala díky otázkám, které jí klienti kladli po skončení cvičebních lekcí. Proto začala studovat a získala certifikát od firmy Nutris. Pracuje na sobě dál a učí se s každým novým klientem.
V jejích příspěvcích najdete nejen návody a doporučení pro redukci hmotnosti, ale také recepty na chutná zdravá jídla a inspiraci k formování postavy.

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

S postupem času se i do oblasti fitness v České republice dostávají trendy ze zahraničí. Jedním z těchto trendů je i trénování s osobním trenérem, kterému i u nás přichází na chuť stále více lidí a návštěvníků fitness center.

30.4.2016
Hodnocení:

Každý z nás to má jinak, někdo začne pokašlávat a běží si do lékárny koupit nějaký chemický preparát, jiný se zamyslí a využije sílu přírody a mocných bylin. Pokud vám je příjemnější tato druhá cesta, je tento článek přímo pro vás. Najdete v něm hned několik rostlin, které mají na lidské tělo velmi blahodárné účinky.

4.11.2019
Hodnocení:
Únor by se měl odvíjet ve znamení přívalu energie a vitality, díky kterým byste měli být více kreativní a něco nového tvořit. Jestliže budete smýšlet pozitivně, tak zaznamenáte samozřejmě i posun směrem kupředu. Každý krůček se počítá. Učte se sebelásce - myslete více sami na sebe a dělejte si na sebe pravidelně čas.
1.2.2018
Hodnocení:

Dnes jsou i takové posilovny, kde se mě ujmou, už to není o tom, že tam funí pár kulturistů, kteří se okukují v zrcadlech a personál běhá jen kolem nich... Dřívější název posilovna už není úplně tím správným slovem, které vystihuje dnešní zařízení, kam se chodíme hýbat a potit. Lépe odpovídá pojem fitness, pod kterým si můžeme představit širokou škálu druhů cvičení a toto slovo ve svém názvu nyní používá stále více zařízení a center.

12.5.2016
Hodnocení:

Vyhledávání

O nás

Stáhněte si nás do telefonu

Stažení aplikace

Náš Facebook

Náš Instagram

Instagram