Gleidshop
Hlavní baner

Cvik, který vás dovede k plochému bříšku, existuje

Po létě plném grilování, zmrzlin, nanuků a jiných dobrůtek, je třeba vrátit se zpět do formy. Pokračujeme sérií tabaty, dneska cvikem, který je skvělý na "břišáky" - zkracovačky. Jdeme na to.

pixabay.com

 

 Po prázdninové přestávce mám pro vás sedmý cvik z řady Tabata, kterou vás provází Táňa. Znáte ji z článků, kde popisujeme její online hubnutí.

Pro ty z vás, co o Tabatě čtete poprvé, jedná se o cvičení, které je krátké, ale velice "výživné" a účinné při spalování tuků. Klienti, kteří mají málo času, jsou hodně vytížení kvůli práci, domácnosti atd., už nemají díky tabatě výmluvu, že na cvičení nemají čas. Za čtyři minuty máte hotovou jednu celou sérii, kde se střídá velice intenzivní tempo s desetisekundovou pauzou. Může se cvičit doma i v tělocvičně. Na začátku postačí 15 minut, to znamená 3x 4minuty.

V pořadí již sedmý cvik je v leže na zádech, proto je vhodný i pro začátečníky. Hlavní svalovou skupinou, kterou formujeme, je břicho, ale také záda a přední sval stehenní. Pokud se naučíte i správně dýchat břichem, posilování bude intenzivnější a zaktivujete i bránici.

Pokročilí mohou náročnost cviku zvýšit posunutím kolen dál od těla (tupý úhel v kolenou), jen třeba více přitisknout bedra k podložce, aby netrpěla záda. 

Příště nás čeká poslední cvik ze série tabaty, můžete se těšit na Jumping Jack!

Pokud si chcete zacvičit všechny cviky tabaty - najdete je tady nebo na našem youtube.

Celkové hodnocení:

Vaše hodnocení:

foto-redaktor

Mgr. Jana Korejtková

výživový poradce

Jana je lektorkou zumby, spinningu, alpiningu, aerobiku, Port de bras... zkrátka všeho, co se dá v tělocvičně provozovat s davem lidí při hudbě.
K tomu všemu se už více než deset let věnuje výživovému poradenství.
K němu se dostala díky otázkám, které jí klienti kladli po skončení cvičebních lekcí. Proto začala studovat a získala certifikát od firmy Nutris. Pracuje na sobě dál a učí se s každým novým klientem.
V jejích příspěvcích najdete nejen návody a doporučení pro redukci hmotnosti, ale také recepty na chutná zdravá jídla a inspiraci k formování postavy.

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

Pozitivní přínos omega mastných kyselin je všeobecně známý. Proto se mnozí zamýšlejí nad tím, odkud je získávat. Jsou nejjistějším řešením často propagované doplňky stravy, jež je obsahují? V článku jsou popisovány jejich o mnoho lepší a přirozenější zdroje.
18.10.2017
Hodnocení:

Imunita je alfou omegou pro zdravý život. Je tedy třeba o ni pečovat jako o náš nejcennější poklad. Pokud například rychleji pociťujete únavu, býváte často nachlazení nebo jste po léčbě antibiotiky, vaše imunita rozhodně potřebuje vzpružit. V dnešním článku najdete několik tipů a rad, jak posílit a udržovat si stabilní imunitní systém, který vás ochrání nejen proti vnějším cizorodným látkám.

30.4.2021
Hodnocení:

Již déle jsou známa rizika syntetických UV filtrů, jež můžete nalézt v běžných opalovacích prostředcích. Oficiální studie např. potvrdily, že některé z nich mohou urychlovat růst rakovinných buněk a prokázaly se též jejich hormonální (estrogenní) účinky. Proto je moudré takovéto prostředky raději neužívat. Čím je však nahradit? Na to se zaměříme v tomto článku.

21.7.2018
Hodnocení:

Být smíškem představuje životní výhru nejenom pro samotného člověka, ale i pro každého, který se s ním setká. Kromě dobré nálady, kterou rozsévá kolem sebe, má smích i dar uzdravovat.

14.12.2020
Hodnocení: