Gleidshop
Eshop

Jídelníček pro lepší pleť

Jste to, co jíte, platí v péči o zevnějšek dvojnásob. Ano, životní styl se vysoce odráží na vaší kráse. Pokud se budete stravovat dle zdravého životního stylu a pít dostatek tekutin, pak se vám vaše pleť odvděčí. Pár základních tipů najdete v tomto článku.

pixabay.com

 

Nejdůležitější je pitný režim 

Příjem tekutin má bezesporu vliv i na hydrataci naší pleti. Pokud jste vy dehydratovaná, pak je vaše pleť také.  Člověk by měl vypít denně 1,5 – 2l čisté vody. Pokud čisté vodě příliš neholdujete, pak si do ní přijde citron, mátu či rozpustný hořčík. Propijte se k zářivé pleti. Suchá pleť rozhodně nepůsobí vitálně. 

 

Jaké jíst potraviny

Potraviny by měly obsahovat dostatek vitamínů, antioxidantů a stopových prvků. Především jsou prospěšné vitaminy B, C a E, dále zinek, draslík a selen a v neposlední řadě také známé omega-3-mastné kyseliny. 

Výtečné účinky na naši pleť má oranžová zelenina a ovoce (mango, meloun, meruňky, mrkev). Ta obsahuje beta-karoten, který naše pleť potřebuje. Ten můžete konzumovat i v podobě doplňků stravy. Snadněji se opálíte a vaše pleť bude krásně bronzová. 

Dopřát si můžete také citrusové plody, černý rybíz, avokádo, řepu, rajčata, brokolici, batáty, vejce, ovesné vločky, luštěniny, z ryb například lososa (dále makrelu, sardinky), který obsahuje velkou dávku nenasycených mastných kyselin řady omega-3 a prospívá elasticitě pleti. 

 

Co mlsat?

Při mlsání si můžete dopřát ořechy (kešu, vlašské), semínka (slunečnicová, dýňová, sezamová, chia) nebo třeba sušené ovoce. Povětšinou to jsou „sladkůstky", které seženete ve zdravé výživě. Kousek kvalitní vysoce procentní čokolády vám ale nemůže uškodit :)

 

Vyhněte se alkoholu a kouření 

Naší pleti naopak vůbec neprospívá velký příjem alkoholu a samozřejmě také cigaretový kouř a kouření obecně. Ani příliš tučné nebo sladké jídlo není pro vás to pravé. To byste ovšem neměli jíst nejen kvůli pleti, ale kvůli celkové postavě a vašemu zdraví. 

Zdravý životní styl se tedy vyplatí mnohem více, než používání různých drahých krémů a sér. Jezte pestrou a rozmanitou stravu bohatou na všechny důležité minerály a vitamíny. Objevujte a zkoušejte nové recepty. Nebojte se experimentovat. Pokud si začnete všímat toho, co vlastně jíte, ucítíte to i na své pleti. 

Celkové hodnocení:

Vaše hodnocení:

foto-redaktor

Stanislava Vaďurová

copywriterka s duší námořnice

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

Jak bych mohla být někým jiným?... napadne asi mnohé z vás. A co třeba takový chameleon? Cítí se také hnědo-zeleně jako keř, na kterém sedí?

16.1.2019
Hodnocení:

Naše blogerka Aneta je silná alergička, ale nebojí se testovat nové věci. Proto zkoušela i nové růstové sérum na řasy Nuvega, které je veganské = čistě přírodní a netestované na zvířatech. Jak její test dopadl?

21.11.2017
Hodnocení:

Na produkty od Alterny je spoleh. Pokud chcete opravdu dobrou péči na vlasy, ať už si vyberete jakoukoli řadu, nešlápnete vedle. Řada Bond Repair snižuje poškození vlasů o 99% a navrací vlasům jejich přirozenou sílu. Vážně? Podívejte se, jak dopadla v našem hodnocení.

18.2.2019
Hodnocení:

Výška je problém, jemuž čelí více žen – aspoň když dojde na oblékání a pořizování vhodných kousků do šatníku. Pokud jste vyšší nebo naopak menší, než je průměr, pravděpodobně jste v minulosti aspoň jednou měly problém sehnat padnoucí oblečení. V tomto článku se zaměřím na menší ženy a představím deset tipů a triků, jak se oblékat, abyste vypadala větší.

13.6.2019
Hodnocení: