Gleidshop
Eshop

Potřebujete omezit tučné a zhubnout? Klidně si dejte tento salám... nepřiberete po něm totiž ani deko

Ne, nevrátila jsem se k masu a tohle není adorace Paprikáše. Tohle je super zdravý salám, který je naprosto perfektní do salátu, na poctivý chléb i jednohubky či obložené mísy.

Lucie Sedláčková

 

 „Co to je toto? Salám?"

„Počkej a co to teda je..."

„Sakra, vždyť to chutná jak salám! Vlastně mnohem líp..."

Reakce ze společné snídaně s přáteli mluví za vše. Takže si nachystejte mixér, potravinovou fólii a asi 20minut vašeho drahocenného času.

 

Na 2 štangle budete potřebovat:

  • slunečnicová semínka → 250g
  • sušená rajčata v oleji → nakrájejte na menší kousky
  • uzenou papriku → tady si míru stanovte sami, já přidala pořádnou lžíci, na někoho to může být moc či málo. Uzenou papriku pořídíte v jakémkoli kořenářském obchodě.
  • himálajskou sůl dle potřeby

 

Tip: Pokud nemáte dostatek semínek, jak se mi to občas stalo, uvařte hrneček pohanky, kterou přidáte k procesu mixování. Výsledné štangle nebudou sice tak kompaktní při krájení, ale jejich chuť to naprosto nezmění.

A teď přijde na řadu mixér. Vhoďte do něj vše a podle potřeby přilévejte zbylý olej ze sušených rajčat. Výslednou směs vytvarujte do tvaru salámu a zabalte do potravinářské fólie, v níž bude salám odpočívat v lednici nejlépe přes noc. 

A opět, nebojte se drobných inovací, tzn., přidejte chilli, bazalku či čerstvě mletý pepř. 

Lovečáku zdar! 

Celkové hodnocení:

Vaše hodnocení:

foto-redaktor

Lucie Sedláčková

veganka s láskou k jídlu

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

Kari zná určitě každá z vás. Na tento recept jsem přišla během cest po Francii s mým manželem, který trval na tom, že se o něj musím podělit. Je plný zdraví prospěšných superpotravin, které vám v této době nakopnou imunitní systém a krásně hraje barvami, takže bude lahodit i oku.

15.4.2020
Hodnocení:
Mrkev je zdravá zelenina, bohatá na beta karoten, který v těle působí jako antioxidant a chrání pokožku před poškozením. Zařaďme ji proto do jídelníčku ještě před první opalovačkou! Vaše kůže to rozhodně ocení.
20.5.2016
Hodnocení:

Jistě to každý znáte - jedete na hory a není čas na pořádné stravování, stánky překupují rychlojídly jako párky v rohlíku a smaženým sýrem v housce. To zrovna vyčerpanému tělu po lyžovačce nesvědčí. Přináším vám pár rad, jak se jim vyhnout a jak nabrat znovu sílu na sport.

6.3.2019
Hodnocení:

I grilovat se dá zdravě a do přípravy se může zapojit celá rodina.

17.6.2016
Hodnocení: