Dneska nemůžu jít cvičit protože… NEJČASTĚJŠÍ VÝMLUVY

Kolik takových výmluv už jste v životě použili? "Venku je hrozná zima." V posilovně se ale topí! "Nemám s kým jít..." Tak běžte na skupinovou lekci. Stačí se jen přestat vymlouvat, ujasnit si priority a jít na to - vzhůru ke zpevněnému tělu a radosti. Sestavili jsme seznam 8 nejčastějších hloupých výmluv.

Obrázek: 0582b2d8287b3156114207bf89457c0a48433bf5
Zdroj: pexels.com

1) mám spoustu práce, fitko fakt nestíhám!

Určitě není pochyb o tom, že máte spoustu práce a jste zaneprázdnění. Když si ale odečtete dobu, kdy koukáte do mobilu, na sociální sítě a prokrastinujete – ejhle, hned je to 45 minut, které by se daly strávit mnohem efektivněji jakýmkoli sportem.

2) po práci jsme nesmírně unavená

Věděli jste, že sport nabíjí!? Zhruba po 15 minutách fyzické aktivity se začínají uvolňovat endorfiny – hormony štěstí, které tělo povzbudí a zvednou vám i náladu. Pokud vás ani to nenavnadilo na odpolední cvičení, je tu záložní plán – běžte cvičit před prací. Posilovny otevírají brzy ráno, a pokud zrovna nemáte chuť zvedat činky, běh je skvělou volbou na rozhýbání těla i metabolismu.

3) venku je hnusně/ moc teplo/ zima/ prší

Dobrá zpráva je, že fitko má střechu, takže na vás nebude pršet, ani sněžit, má dost často i klimatizaci, proto je to přívětivé prostředí i v horkých letních dnech. Tahle výmluva nikdy nepadne na úrodnou půdu. 

4) prostě mě to nebaví

Skvěle neutrální výmluva. Otázkou je - co přesně vás nebaví? Cvičení nutně neznamená jít do fitka a mučit se na strojích. Existují skupinové lekce - různé druhy jógy, pilates, power jump, pole fitness, bosu, TRX, tanec, plavání, tenis... Stačí se aktivně poohlédnout po něčem, co vám přijde zajímavé, nevšední a lákavé. Protože pohyb vás má především bavit a dělat vám radost.

5) nevím, jak mám používat všechny ty stroje

Nejjednodušším řešením je požádat trenéra, aby vám vysvětlil nebo přímo ukázal, jak daný stroj používat. Ve spoustě fit center najdete i vysvětlivky. Pokud chcete ale cvičit dobře, kvalitně a neublížit si u toho, rezervujte si na první lekci trenéra. Obejděte s ním stroje, řekněte mu, čeho chcete docílit. Vyškolený lektor vám poradí co a jak. Vy se tak můžete při další návštěvě věnovat svému cíli s pocitem, že víte přesně, co děláte.

6) jsem tlustá, nemůžu se takhle před nikým ukázat

Věřte nebo ne, ale v posilovně se každý soustředí hlavně sám na sebe. Ostatní tam jsou za stejným účelem jako vy. Chtějí se sebou něco udělat, zlepšit svojí kondici, shodit tuk, nabrat svaly a cítit se dobře. Na začátku si můžete připadat zvláštně, ale až se zaberete do cvičení, přestanete to řešit.

7) cvičení je moc drahé, nechce se mi za to vyhazovat peníze

Běhání v přírodě je ale zadarmo!

Ano, permanentka v posilovně něco stojí, ale když si to rozpočítáte, jeden vstup vás vyjde jako jedna káva ve Starbucks. A kávu si dáte s libostí, že? Je to jen o úhlu pohledu. Nehledě na to, že v dnešní době YouTube, kde najdete stovky videí od profi trenérů, můžete klidně peníze schovat zpět do peněženky. Stačí si jen roztáhnout podložku v obýváku, obléknout si sportovní oblečení a zmáčknout PLAY.

8) jsem na to příliš stará

U tohoto bodu se mi vybavuje video, které koluje po internetu, kde 90 letá babička zvedá činky. NIKDY není pozdě začít. Máme dnes na výběr tolik možností jak cvičit, že se tohle jako argument vážně nepočítá!

Nejlepším způsobem, jak se začít cítit dostatečně fit na to jít cvičit, je zvednout zadek a jít cvičit.

Reklama

Podobné články

Obrázek: 518e21696b9d5416a8be36cd53c8c65d3c752c93
Obrázek: 758f323f7bee8bd4b1bc0629458701cef6b13c6c
Obrázek: cbe7d3e7018f4d0db5460dd11d3bcd9efe3b402a
Obrázek: 720c7c5b60a59a722f2fbc375d6282db0fa271dd
Obrázek: dfd5928300d52ec9c622c6abac53419d5991c2ad