Gleidshop
Eshop

Nechcete se v létě stydět? Tak začněte něco dělat

Nastal květen, lásky čas, z vašeho šatníku ozývá se nemilý hlas: Kup si větší! Tohle letní oblečení už ti nebude! Co s tím? Vždy máte možnost volby, záleží jen na vás, jestli vystoupíte ze zóny pohodlí a začnete se sebou něco dělat. Půjdete utratit peníze za oblečení o číslo větší nebo za zdravější a lehčí potraviny, které vás společně s trochou pohybu vrátí zpět o jedno konfekční patro níž?

pixabay.com

 

Věřím, že každá žena má ráda nové věci a. ještě lepší je, když se v nich dobře cítí, nemusí v nových šatech zatahovat břicho a kupovat si stahovací prádlo.

 

Mám pro vás návrh. Nic neriskujete, jen to, že na tom budete buď stejně nebo líp!

Pojďte shodit nadbytečná kila s "Tabata výzvou" a pro inspiraci si stáhněte zdarma na mých stránkách 4 dny zdravého jídelníčku. Pokud budete chtít, mám pro vás připravený e-book s dalšími dny. Tak získáte celkem 28 dní inspirativního jídelníčku. Je sestaven průměrně na 6000kJ na den, proto je nazván "inspirativní" a je tak dobré k němu přistupovat. Pokud vážíte cca 70kg a budete denně cvičit tabatu 15 minut (to znamená, že ji třikrát za sebou zopakujete), pak pro vás bude redukční.

 

Co je to tabata?

Tabata je tréninková metoda, která pomáhá zlepšit svalovou vytrvalost, výbušnost, přinutit tělo k růstu svalové hmoty a ještě k tomu spalovat přebytečný tuk. Patří mezi vysoce intenzivní cvičení. V tomto případě se střídá cvičení ve vysokém tempu s úplným odpočinkem v poměru 20 sekund cvičení a 10 sekund pauza. Vše se opakuje osmkrát, takže celá tabata trvá 4 minuty. Tím je vyřešena doba cvičení, a proto je to vhodná i pro ty, co nemají čas docházet do posilovny nebo na jakékoli cvičení.

Pokud čas dovolí, je vhodné zopakovat tabatu několikrát, aby byly výsledky dříve vidět.

Začátečníci mohou cvičit tabatu v nižším tempu a postupně nároky zvyšovat. Pokročilí cvičenci mohou použít činky nebo jinou zátěž.

 

Pojďte do výzvy s námi a shoďte už konečně

Každou neděli vám na facebookové stránce magazínu nabídneme video s jednou sérií tabaty (začínáme v neděli 19.5.). Celkově jsem pro vás připravila 4 videa, takže máte na měsíc o cvičení postaráno :)

Když tabatu dáte alespoň 3x za sebou, máte výborných 15 minut velmi účinného cvičení. Najděte si pár minut denně, spojte to se zdravím jídelníčkem a výsledky se do měsíce dostaví. Aby vás tabata bavila, můžete obměnit cvičení vždy po týdnu nebo můžete další sérií navázat. Je to na vás. 

Pokud rádi soutěžíte, anebo potřebujete ve svém rozhodnutí podpořit, sledujete facebook magazínu. Zapojte se s námi do "tabata výzvy" i do soutěže o konzultaci a jídelníček na míru.

Celkové hodnocení:

Vaše hodnocení:

foto-redaktor

Mgr. Jana Korejtková

výživový poradce

Jana je lektorkou zumby, spinningu, alpiningu, aerobiku, Port de bras... zkrátka všeho, co se dá v tělocvičně provozovat s davem lidí při hudbě.
K tomu všemu se už více než deset let věnuje výživovému poradenství.
K němu se dostala díky otázkám, které jí klienti kladli po skončení cvičebních lekcí. Proto začala studovat a získala certifikát od firmy Nutris. Pracuje na sobě dál a učí se s každým novým klientem.
V jejích příspěvcích najdete nejen návody a doporučení pro redukci hmotnosti, ale také recepty na chutná zdravá jídla a inspiraci k formování postavy.

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

Náš dech ovlivňuje mnoho tělesných procesů - vždyť na dostatečném zásobování kyslíkem je závislé nejen dokonalé spalování přijatých živin v buňkách, ale i řádné fungování mozku. Nedostatečný výdech může mimo jiné způsobit i překyselení, neboť ze spalitelných živin vzniká oxid uhličitý, který má být včas vyloučen z krve, a to skrze plíce jeho vydýcháním. Proto se nyní zaměříme na to, jak správně dýchat.

11.9.2019
Hodnocení:
Jaké jsou alarmující skutečnosti o stavu většiny zdrojů pitné vody? Míra jejich chemického znečištění v dnešní době přerůstá únosnou míru. Chemicky přiotrávená voda přitom škodí nejen nám, ale bude mít nepříznivý dopad i na další generace.
14.2.2018
Hodnocení:

Léto. Pravidelně se nám střídá sluníčko s deštěm. Na dovolenou v exotice to taky zrovna nebude. Ale melouny, ty si můžeme dopřát déšť nedéšť, korona nekorona. Že máme spoustu různých druhů, to už nejspíš víte. Jako i to, že jsou zdravé, plné vody, osvěžující a s celkem slušnými nutričními hodnotami (pro ty z vás, kteří do své „diety“ hledají hodně muziky za málo kalorií). Co jste ale nevěděli o jejich historii, semínkách, bílé dužině nebo zpracování? To vám dnes prozradím já.

7.8.2020
Hodnocení:

Víte, že nadváha může mít několik důvodů? Jedním z nich je příliš velký příjem kalorií, hlavně v tucích a cukrech. To však můžeme upravit správnou stravou. V následujících řádkách se dozvíte, jak na to.

Vliv na nadváhu mají i další faktory. Například kdy a jak jíme, stres nebo kvalita spánku. Pokud se začnete řídit následujícími ajurvédskými zásadami, zjistíte, že se váha i celková kondice časem sama upraví.

9.9.2019
Hodnocení: