Gleidshop
Hlavní baner

Jste unavení, bolí vás záda a nic se vám nechce? Vyplavte hormony štěstí, víme jak

Návštěva fitness je pro někoho noční můra, pro jiného nejlepší věc na světě. Každý to máme jinak, ale ti, kteří se ke každé návštěvě fitka a každému cvičení neskutečně přemáhají, tak i ti, kteří se na to těší, mají jedno společné - po každém dokončeném tréninku nebo už při něm se dostaví ten krásný pocit.

 

Pocit, že jsem udělal něco pro svoje zdraví, něco pro sebe. A to něco není zas tak úplně málo, protože jak se říká, každý trénink se počítá a špatný je jen takový trénink, který neproběhne.  Sice pouze pravidelné cvičení má z dlouhodobého hlediska nějaký smysl, ale o tom až třeba jindy. I po jednorázovém tréninku totiž tělo a hlava ví, že se stalo něco dobrého.

 

Nechte se vést a relaxujte

Musíme si také uvědomit, že návštěva fitka není pouze o tom, abych udělal něco pro svoje tělo, ale také má příznivý vliv na naší mysl. Nejen že pak budu lépe vypadat, ale budu mít i lepší náladu, sebevědomí, atd. To jde ruku v ruce. V dnešní době stále více sedavých zaměstnání začíná mít problémy jak s klouby a hlavně páteří, a tak jim zaměstnavatelé v rámci zaměstnaneckých benefitů platí členství ve fitness a wellness klubech. Už dávno totiž mnoho studií potvrdilo, že cvičení prospívá nejen tělu, ale i hlavě, takže zaměstnanci navštěvující a využívající těchto benefitů pracují lépe a jsou odolnější vůči únavě i stresu, který na nás v práci číhá. Čím dál více vrcholových manažerů a podobných pozic ve volných chvílích vyhledává osobní trenéry, protože při osobním tréninku člověk může naprosto vypnout hlavu a na čas se odprostit od pracovních záležitostí. Při tréninku vůbec nemyslí a pouze se nechají vést trenérem. Jen poslouchají jeho pokyny a nic víc.

 

Nejen pro ten pocit...

Jedna moje klientka po 2 letech a osobních trénincích 3x týdně neuměla sama udělat ani jeden cvik, pokud jsem jí správně nenasměroval a cvik jí po tisící neukázal a neřekl, co jím má procvičit. A to se nám cvičení velice dařilo. A to je také téma dnešního článku. Nemusíme se bát, že nebudeme vědět jak a co ve fitness centru dělat, protože tomu nerozumíme. Doba je už dnes jinde a v těch lepších vám určitě vše potřebné vysvětlí a poradí, takže můžeme s klidem vypnout hlavu a užít si pohyb nebo relax pohybem. Myslet chvilku na sebe, přemýšlet o sobě, o svém tělu. Stačí se zeptat nebo si nechat nastavit program na eliptickém trenažéru nebo běhátku a zaposlouchat se do oblíbené hudby, zúčastnit se skupinové lekce nebo osobního tréninku a poslouchat pokyny trenéra. Je to taková chvilka pro sebe, kterou by si každý z nás měl jednou za čas umět udělat. Navíc chvilka pro sebe, která je prospěšná tělu i duchu. 

Celkové hodnocení:

Vaše hodnocení:

foto-redaktor

Ing. Kamil Pometlo

fitness trenér/sportovní manager

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

Ekologické či přírodní hygienické potřeby pro menstruující ženy se tváří na první pohled jako převratné novinky na trhu s těmito výrobky. Ve skutečnosti se jedná o věci, které tu už v minulosti byly hojně využívány a jsou vlastní ženám, které žijí v méně vyspělých zemích světa.

24.5.2017
Hodnocení:

Víte, že ájurvédské produkty pro podporu vašeho zdraví můžete užívat a koupit v různých formách ve vztahu ke konzistenci a možnosti uchování produktů?

 

28.11.2019
Hodnocení:

Jak se říká, zdraví máme jen jedno a měli bychom se o něj starat nejlépe, jak umíme. A co všechno vlastně zahrnuje to starání se o své zdraví? Dostatečný pohyb a zdravá strava by měly být samozřejmostí. Stejně bychom se měli vyhýbat nadměrnému stresu i pravidelně chodit na preventivní lékařské prohlídky. Při péči o svůj zdravotní stav nejednou saháme i po rozličných výživových doplňcích, ať už pouze preventivně nebo naopak kvůli potížím se zdravím.

10.12.2019
Hodnocení:

Imunita je základem zdraví. Na tom se shodují laici i odborníci. Možná vás ale překvapí, že nestačí jen zdravě jíst a v pravidelných intervalech se věnovat sportu. Zejména v zimních měsících, kdy na lidský organismus útočí ve velkém viry a bakterie, je třeba svou imunitu chránit a posilovat. O tom, že je dobré do jídelníčku navíc doplnit vitamíny C a D už určitě víte. Pokud byste však chtěli na své obranyschopnosti zapracovat trochu víc, co takhle zkusit otužování?

12.1.2021
Hodnocení: