Pravda o dietách!

Zhubnout, zesílit, zdravě žít? To je otázka, která mnohé z nás provází celý život. Jaro je období, kdy si ji klademe snad ještě častěji, než během roku.

Obrázek: 149c9a8613d614beee8d0af73f8cc184656747d0
Zdroj: pixabay.com

Že i vás už někdy napadla? Ale jak na to?

Pravda o dietách!

Ale jak a kde by vlastně člověk měl začít, když chce změnit životní styl a „zdravě žít"? Podle mě, je prvním a nejdůležitějším krokem k úspěchu pevně se rozhodnou a hlavně ZAČÍT! Hoďte výmluvy za hlavu a buďte akční.

Teď nebo nikdy!

Žijeme v době sociálních sítí a jsme neustále bombardováni zaručenými informacemi jak zhubnout na pár dní a to nejlépe bez námahy. Mnohé tzv. diety nabádají k pití různých koktejlů, speciálně upravených ke spalování tuků. Jiné zase odsuzují veškeré cukry (jednoduché i ty komplexní), doporučují baštit z převážné části bílkoviny atd. Bohužel už nikdo nepíše o dopadu těchto režimů na lidské tělo. Často se s nimi ve své praxi setkávám a je velmi těžké takto „zasekané" tělo opět rozhýbat.

Co je tedy vlastně dobře? Jak si mám vybrat a rozhodnout se správně?

Odpověď je jednoduchá. Ani jednu z těchto zaručených metod!!! Tudy cesta opravdu nevede. Veškeré velké výkyvy jsou pro tělo nepřirozené a ono se dříve či později stejně postaví do opozice a bude stávkovat.

Znáte rčení všeho s mírou? Tak to přesně platí i ve výživě. Naše tělo potřebuje především dostatečný příjem, s tím jde ruku v ruce i množství vitamínů a minerálů. V naší stravě by měly být obsaženy všechny složky – jako sacharidy, bílkoviny i tuky. Pokud je něčeho nedostatek, časem se to stejně projeví.

Že nechcete jít cestou pokus omyl? Pak kontaktujte výživového poradce. Pomocí speciální váhy, provede diagnostiku celého vašeho těla. Sestaví vám individuální jídelní plán, který bude maximálně vyhovovat vašemu dennímu režimu, a díky němu dotáhnete snáz svého cíle. Ať je jakýkoliv!

Tajemství úspěšného hubnutí se dá shrnout, velmi obecně, do pár bodů:

  1. pravidelně, alespoň 5krát denně jíst – pestrou stravu
  2. omezit nebo úplně vypustit konzumaci cukrů (nesladit kávu, čaje)
  3. vyhýbat se výrobkům z pšeničné mouky
  4. omezit pití alkoholu (je velice kalorický)
  5. zařadit do jídelníčku více ovoce a zeleniny (ovoce dopoledne)
  6. nepřejídat se
  7. jíst nejpozději 2-3 hodiny před spaním
  8. hýbat se!

Reklama

Podobné články

Obrázek: 082de7114b2f0fb0937301b3f2549fa1c153c291
Obrázek: 592ba78c5009b13bceb37a429a455f9b4c06310d
Obrázek: f17b5183b30f0e7fe26e061ac112ce841110570f
Obrázek: 7f8e37ad15d87f4183efb069c71697cc4b3e4a48
Obrázek: 0554990584ba994a7466a11d24dec96c3ef2b76c