Nenechte se napálit! Pozor na "Last minute" zájezdy

Letní prázdniny se nám pomalu chýlí ke konci, ale letní teploty nám tu ještě chvíli vydrží. Pokud stále ještě vyhlížíte letní dovolenou v rámci last minute zájezdů, nenechte se napálit. Cestovní kanceláře se v poslední době snaží šetřit na všem a při nepozorném čtení smlouvy o zájezdu se můžete lehce spálit.

Obrázek: 90a42855b2bd9d903f94930ba5774816ede19ec4
Zdroj: pixabay.com

Tzv. last minute zájezdy, tedy zájezdy kupované pár dní před odjezdem, jsou populární hlavně díky nižší ceně, než kdybyste zájezd koupili třeba půl roku dopředu. Na to mnoho zákazníků slyší a zájezdy s chutí nakupují. Internet je těmito nabídkami doslova přesycen.

Jedná se ale opravdu o slevu či jen klamavou reklamu, kterou byste měli ignorovat?

Jestliže na nějaký last minute zájezd narazíte, rozhodně nic nekupujte ihned. Vše si řádně pročtěte, koukejte na recenze od jiných hostů, klidně mrkněte i na srovnávací webové stránky hotelů, kde jsou dostupné recenze od jiných zahraničních hostů (booking.com, tripadvisor.com). Koukejte hlavně na fotky od hostů, popř. zbystřete, pokud si na něco v recenzi stěžují. Otevřete si webové stránky i jiných cestovních kanceláří a porovnávejte ceny.

Pozor na klamavý marketing - můžete ztratit mnoho

Často se stává, že cestovní kancelář nabízí zájezd v hotelu pouze s polopenzí a třeba autobusem za cenu XY. Cestovní kancelář B nabízí stejný zájezd ve stejném hotelu s all inclusive s ještě k tomu letecky za stejnou cenu XY. Ale díky tomu, že cestovní kancelář A má zaplacené reklamy přes Google a sociální sítě, na tuto nabídku narazíte jako první. Při zbrklém jednání zájezd koupíte bez rozmyšlení, a poté už můžete pouze litovat. Při koupi last minute zájezdů jsou většinou storno podmínky nastavené tak, že jestliže se zájezdu neúčastníte, buď vám cestovní kancelář nevrátí vůbec nic, při troše štěstí max. 20 % z celkové ceny!

Je třeba jednat v klidu a porovnávat ceny

Last minute zájezdy jsou výhodnější, ale je třeba porovnávat, vše si důkladně přečíst a rozhodně nejednat neuváženě. Pokud vám pracovník cestovní kanceláře zavolá s tím, že je třeba urychlit koupi, jinak bude zájezd pryč, rozhodně se nenechte zlákat. Jedná o klamavý marketing, kdy pracovník má za úkol prodat co nejvíce zájezdů, a tím mít i vyšší provizi.

Pokud si vše dobře projdete a ověříte, můžete opravdu strávit skvělou dovolenou za zlomek původní ceny. Velmi výhodně v tuto chvíli vychází zájezdy do Turecka, Egypta, Bulharska či Itálie.

Buďte tedy obezřetní, zvídaví a užijte si tak dovolenou bez komplikací a zbytečného zklamání.

Reklama

Podobné články

Obrázek: eda9e7d30f1fb7694446b29a2dffe55308f10afe
Obrázek: 5d43d894afb16a70d30b6722d756f8b330ba35d8
Obrázek: 1c1cd8ff5b6d29ae2b7e1d29689d032e8c70dede
Obrázek: 39bcc992b6fcc7bbb8a6ae53060736803be3bd8e
Obrázek: 42a07165f3dcf4f5f99427406dc5d2b3ca344cc1